Arendenizinannesi Merhaba arkadaslar bebegım 10 aylık ve 7 dişi var bazısı tamamıyle cıkmıs bırkacı cıkmakta. Özellikle bugun dikkat ettim de dilinin kenarında kızarıklık var sizce neden olabılır? Dişten olabılır mı?
Arendenizinannesi Rumeysa28 suan benı ısırıyor sinirleniyor gögsumu de emerken ısırıyor bilemiyorum ki neden oldu
Rumeysa28 Arendenizinannesi endişelenme belki dilini ısırmıştır pek bi sebebi olduğunu düşünmüyorum ama istersen içine sinmezse bi acile götür bakalım