Sabahtan beri ateşi 37 lerde geziniyor aferin plus vardı evde ondan verdim ama boğazım acıyor demeye başladı doktor bir arkadaşım var ona sordum 3 gün takip et ateşi dedi ama benim içim rahat etmiyor sizce götüreyim mi doktora beklemeli miyim aynı durumu yaşayan anneler sizler neler yaptınız acaba