Eloo005 benim bebegiminde ilk gün biraz ateş vardı ikinci gün ateş daha çok arttı ne yaptıysam duş limon ılık bez ateş düşürücü hepsi Kısa süreli ateş düşürdü tekrar yükseldi ateş hastaneye götürdüm idrar yolu enfeksiyonu olmuş yavrum antibiyotik kullandık ertesi sabah gün gün ateş gitti çocuğumda toparladı