Hanımlar oğlum geçen aydan bu aya 250 gr fln almış (doğum kilosu 4 kg dı. Şuan 5.400 ) sağlık ocağındaki ebe öyle söyledi daha birçok şey söyledi sütümün doyurucu olmayabileceğini fln doktora gitmelisin dedi. Sorun şuki doktorumuz geçen ay baktığında sorun yoktu bebeğimin alerjsi var ama neye bilmiyorum süt ürünleri tüketmiyorum ama hala yeşil ve mukuslu yapıyor kakasını kilo alamama sebebi olabilirmi napmalıyım mama mı vermeliyim ?