Kubratmr merhaba. 2 haftalıkken bebegımde gaz sancısı olmaya başladıı ama rahatsız edecek kadar xok degıldi takı 25 gunluk olana kadar.. Kendını sokmalar ıkımalar aglama lar derken hemen doktoruna söyledik ve biogaia ve sab simlelx damla verdı.. O gunden beri kullanıyoruz 58 günlük olduk ama biogaia yı her sabah 5 damla olarak kullanıyorum,sab simlelx cok sancılı olup cok aglarsa kullan hergun kullanma acil durum damlası gibi düşün dedi. Tabi ıkı gunde bir verıyorum onu verınce gaz ıle bırlıkte kakasını da cok rahat yapıyor