Kızlar oğlumun 3 gündür ateşi var 39.3 e kadar yükseldi düşürdük şimdi de vücudu kabarcık kabarcık biseyler septi su çiçeği gibi ama değil 2 kere acile götürdük anlamadılar bayram dolayısıyla yarına kadar beklememiz gerekiyor çocuk doktoru için sizce ne olabilir kendi doktorumuza yazdık el ayak ağız hastalığı olabilir dedi çocuğu geciren var mi acaba