Hanımlar 48 günlük bebeğim kolik , doğduğundan beri sürekli ağlıyor gaz damlalaları da kullanıyoruz ama fayda eğmiyor uyanık olduğu sürelerde susayım azıcık etrafa bakınayım demiyor en fazla 1 dk sonra aglamaya başlıyor gözlerinden yaş bile geliyor ağlarken sesi kesiliyor sadece emerken susuyor birde uyurken koliğe hiç çare yok mu ne zamana kadar böyle ağlayacak cunku bir yandan doğum yaptığımdan beri memelerimden cekiyorum once uçları yara oldu kanadı hatta aynı zamanda süt damarlarım tıkandı kaç defa göğüslerim sertleşip sırtıma kadar agrısı vurdu . Yara hala geçmedi ama sertlik geçmişti 2 gün öncesine kadar ta ki gece kalktım göğsüm sert ve yumruk yemiş gibi agrıyor sabah hemen sıcak duşta masaj yaptım tarakla taradım öğleden sonra ateşlenmeye başladım bir üşüdüm bir terledim derken gece tam uyuyacakken birden titreme geldi titre titre durduramadım kendimi eşimde nöbetteydi kimseye diyemedim üzerimi kalın ört ısınayım diye yatağa girdiğimde 11 di titremem kesildiğinde saate bir baktım 1 olmuş inanamadım zaten o an dedim can veriyorum heralde kıpırdayamıyorum kalkıp diğer çarşafı alıp üzerime ortemedim bile titremem geçince sabaha kadar ceketle çorapla uyudum ama o sırada bile başımda ateşim vardı sabah kalktım her yerim dökülüyor adım atarken bile beynim zonkluyordu eşim acile götürdü serum verdi doktor antibiyotik yazdı mastit olmuşsun dedi daha önceki tıkanmalarda sıtma olmamıştı ama bunda suan o mememin üzerinin yarısı kıpkırmızı bir yandan iyice boşalt deniyor bebeğim de emince sustuğu için emziriyorum ama o memeyi verince çok ağrıyor ağrısada veriyorum sağayım diyorum makineye azıcık geliyor gerisi gelmiyor ama süt var inanın napacagımı şaşırdım zaten 22 aylık da bir kızım daha var oda ilgi ve bakım bekliyor bir yandan köpek dişleri çıkıyor onunda anlayacağınız çok zor bir durumdayım bana tavsiye verin lütfen 🥺