6ay 12 günlük oğlum. 3bucuk aylıkken iki alt dişi çıktı başka gelen giden yok. Sağa sola dönüyor ama desteksiz oturamıyor henüz.
Bir de alkış yapmayı öğrendi 🥹 aglıyoken bile el çıpı el çıpı deyince biryandan ağlayıp bir yandan el çırpıyor 😅 geçen uykusunda da yaptı cok güldüm.
Kollarından tutunca yürümeye cok meraklı. Aşırı mutlu oluyor koşuyor resmen. Ama emekleme emaresi yok henüz.
Bazen anni diyor ama bilinçli mi diyor bilmiyorum