Kızlar bebeğim 3 4 gündür sesi kısık muhtemelen boğazı kızarık diye düşünüyırum hastaneye gittiğimizde bişey yok dedi doktor sabah ateşi çıkınca telrar gittik bakıldıysa bakmaya gerek yok dedi ateşi var öksürüyo diyince iğne yaptılar ses kısıklığına ne iyi gelir ? Bi de ateşini ölçtüğümüzde 36-37 derece çıkıyo ama kafası çok sıcak oluyo bazen ya kafası çok sıcak oluyo bazende vücuduyla birlikte sıcak oluyo neden oluyo bu Allah için tecrğbeli anneler yardımcı olun ne yapıcağımı bilmiyorum