gokalp06 Oğlum 10 aylık ve şimdiye kadar hiç televizyonun önüne bırakmadım. Mümkün olduğunca tv’den uzak tutuyorum, babamız televizyonsuz duramadığı halde bunu başardık. Gittiğimiz yerlerde illaki tv’ye maruz kalıyor ama çok kısıtlı süreler olduğu için kolay unutuyor. Ev ortamında tv’den uzak tutmak ne bize bir şey kaybettirir ne çocuğumuza. Göz doktoruna özellikle sorduğum bir soruydu bu. Kendi çocuğu 2 yaşına kadar hiç tv izlememiş. Dışarda maruz kalıyor zaten istemesek de demişti.
Size nacizane tavsiyem. Sabır. Bu süreç geçiyor. Emin olun geçiyor. 🌸