2 aylık french buldog bir köpeğimiz var ama alerji olduğunu söyledi hekimi adventan kullanıyoruz ama sürekli ateşleniyor ve vücuduna dağılıyor normal olduğunu söylüyor 3 ay sürer dedi ama köpek kendini kaşıyıp yara yapıyor üstüne üstlük hareketsiz ve ateşi var .. kaç kere tekrar götürdük en fazla iğne vurdu o kadar .. yardımcı olabilecek biri var mı ? Yıkamalıymıyım? Yada önerileriniz neler ?