tarcinnn Merhabalar, izmir Medical Parka giden varsa aranızda çocuk doktorlarınızın adı nedir ve memnun musunuz? Yeni doğum yaptım o nedenle güvenebileceğim bir doktor arıyorum. ☺️
Seymanur9 tarcinnn arda bozgül . Burda bin kere önerdim bin kere daha önereceğim . Türkiye de daha iyisi var mı ? Sanmıyorum . Medicalparkta başka bir çocuk doktoruna da bence kendi tecrübelerime de dayanarak diyorum ki gidilmez. Kızımı doğdugu günün sabahı arda bey kontrol etmişti muayenesini ilgilenmesini çok beğenmişitim erte gün 3. Gün randevusuna ona randevu almak istediğimi söylediğimde maakesef ona hemen randevu bulunmadıgını söylediler randevuları full oluyormuş ay öncesinden hemde . Biraz zaman gibce ona randevu buldum ve öyle gitmeye başladım . maalesef kötülemek istemiyorum ama orda 3 doktora götürdüm ve kızımın kalbinde delik varmış hiçbiri anlamadı ve muayene için arda beye ilk gittiğimde anladı . Bebeğin bebek arabasındaki oturuşuna kadar herşeye kontrol sağlıyor ayrıca diğerleri gibi koltugundan kalkmamayı bebekleri oturdugu yerden incelemeyi de yapmıyor sağolsun didiniyor tüm muayene boyunca
tarcinnn Seymanur9 evet onu duydum ancak sigorta ile anlaşması bitmiş sanırsam.. diğer götürdüğünüz doktorları hatırlıyor musunuz?
Seymanur9 tarcinnn tanzel bey ve adını hatırlamadıgım bir kadın vardı o doğum izninde şuan . Evet özel sigortayla devam etmiyor diye bende duydum biz sgkyla götürdüğümüz için devam
tarcinnn Seymanur9 Anladım biz de Sibel Hanıma aldık şimdilik randevu ama araştırıyoruz daha. Çok teşekkür ederim ☺️