Cinarindunyasi
Kizlar merhaba. 4 ay 9 gunluguz bizim 2 ayliktan beri kaka problemimiz vardi haftada 1 falan yapardi dr'a götürdüğümde 3 gun sonrasi normal degil dedi ve fitil verdi ve elma puresi yedir dedi ama hic kullanmadim fitili hastanedende 4. Ay aşılarımız icin saglik ocagina gittim ebemiz elma 4 aylik bebegi kabız yapar armut bagirsaklarini duzenler 1 mama kasigi bile tadina baktirsan işe yarar dedi. Eve geldigimde sulu yumusak armut aldim pure yaptim 1 saat surmeden oglum kakasini yapti ve ciddi anlamda duzene girdik 2 gunde bir yapiyor ve bazen gunde 2 defa bilr yapiyor biraz once tekrar armut suyunu sıktım 1 kaşığı veremeden kakasini yapmaya basladi bilgilendirmek iatedim sizleri de 🤗💕