Brnbckc Merhaba arkadaşlar, hero baby veya hıpp kaşık mama kullananlarınız var mı? Kabızlık yapıyor mu? Nasıl kullanıyorsunuz?
SeninAnnenBirMelektiYavrm Brnbckc kabızlık yapıyor. Ne için kullanacaksınız onları çok şekerli birde hiç iyi değil
Brnbckc SeninAnnenBirMelektiYavrm bebeğim biberon almıyor. O yüzden kaşık mama önerdiler. Hıpp te şeker ilavesi yok ama öyle yazıyor. Kullananlarda öyle söylüyor.
Mustafatma Aptamil kullanıyoruz biz de bebeğim çok seviyor. Sabah kalkınca veriyorum sütlü ballı irmikli olanını. 3 saat sonra da kahvaltı yapıyor. 7 aylık 10 kg