Sukrank canıım daha çok yeni ama zamanla gidiyor o hiç korseyle falan sıkma kendini sonuçta içinden bi insan çıktıııııı bu cümleyi tekrarla kendine ben öyle motive oldum😂bide yok o süt yapar yok bu süt yapar diye herşeyi yiyip içme güzelce normal beslen booool su iç şekersiz hoşaf iç kendi kendine gidicek o kilolar zaten emzirmek aşırı kilo verdiriyo özellikle 40 ın çıkana kadar. Uzun oldu biraz ama yardımcı olmak istedim kusura bakma ❤️