Busra1999 ya biz de emziğe, biberona çok karşıydık ama gaz sancılarından dolayı emziğe karşı doktorumuz bile verin dedi. İlk başlarda öyle başlıyor beş- on dk derken şimdi çoğunlukla ağzında emzik var. Biz de azaltmaya çalışıyoruz. İşte kader mi diym😅 bibs kauçuk emzik denemenizi tavsiye ediyorum benim oğlum onu direkt tuttu 10 günlükken. Sadece 1-2 ayda bir değiştirmek gerekiyor. Çünkü şişiyor