Svdnr 4 gunluk daha her gelen cocukta sarilik var diyo gozlerinin ici cenesi kulaklarinin yanlari filan sari hastanede buna kim bakicam doktorlar grevde bayram tatili bi yanda bana bisi soyleyin nolur ne yapicamm
Yaduuu Svdnr çocuk doktoruna kontrole cagirmalari gerekir zaten. Yoksa da acilde topuk kanı alıp satılığa bakarlar. Bol bol saat başı emzirin. Çok normal yenidoğan sarılığı moral bozmayin
Haticec Svdnr bol bol emzirin sarilik olan bebek cok uyur benim oglumdada sarilik vardi her yarim saatte bir emzirdim degeri 14ten 12ye düstü bir günde cok sükür hastanede yatmadi mutlaka doktora gidin degerlerine baksinlar
ozomom Svdnr yenidoğan sarılığı bebeklerin bir çoğunda meydana gelen bir durum endişe etmeyin, acilde de değerlere bakıyorlar acilde yaptırabilirsiniz testini geçmiş olsun 💐