EdaLina Merhaba arkadaşlar, Kızım 27 günlük yaklaşık 20 gündür gözü çapaklanıyor. Göz doktoruna gittik antibiyotik damla verdi sağ gözü geçti fakat sol gözüne geçti çapaklanma böyle bir durum yaşayan var mı?
Asym33 EdaLina Canım gozune masaj yap bazen bebeklerde tıkanma oluyormuş o yüzden capaklaniyormus masajı internetten bak belki faydasını görürsün
Asym33 EdaLina Çay ile de silebilirsin canım benim bebeğimde olmusdu iki gün damla kullandık hemen geçmişti ozaman araştırmıştım bende ozaman gördüm masajı