Kızlar merhaba.Bebeğim sarılıktan dolayı bir gün Fototerapi aldı.Çok şükür değeri 6 ya düştü .Şuan cok ıyı,cok guzel emıyor.Çiş kaka hepsını yapıyor.Bir sorunumuz yok.Fakat yuzunde hala sarılık var bıraz.Fototerapi alıp boyle sarılıgı devam eden var mı?Kaç gun sonra gecıyor