Mutluluk01 1 ay oldu çişi öğrendi ama kakayi kaçırıyor ne yapsam lazımliga yapmıyor söylemiyorda ben çişi belli saatlerde götürünce yapıyor kakayi tutuyor ben birşeye dalınca altına yapıyor kakayi bu süreç ne zaman bitecek
mihrosum Bir bilen varsa bana da yazsin. 3 hafta oldu hala soylemıyor. Gıturmesem kacırıyor. Sık goturunce kacırmıyor ama ben insanlık yani bazen dalıyorum. Ne zMan soylıcek ya
mry0909 Bizde iki gün oldu başlayalı. Hep üstüne yaptı çişini. Kakasinida dün tuttu hiç yapmadı. Bugün komşuya giderken bez taktim. Ona yaptı kakasını. Nasıl olacak bende bilmiyorum. Tecrübesi olanlar bizi de bilgilendirsin