Valla ben doğdu biraz zaman geçti vermeye basladım şuan 4 bucuk aylık günde 1 kere falan biberonuyla cekebildiği kadar cekiyo çok faZla cekemiyo çekmesinede müsade etmiyorum zaten ama yeterli oluyodur diye düşünüyorum. Anne sütünde var diyolar ama bence normal suyun yerini hiç bişey tutmaz heleki bu sıcakta