Nilsu02 Kızlar bebeğim 10 günlük henüz boynunda böyle pıtır pıtır şeyler çıktı . Sıcaktan olduğunu düşünüyorum ama geçmesi için ne yapabilirim pişik kremi sürüyorum sürekli ama daha hızlı geçirecek bsy yok mu acaba .
Balkizlarim Nilsu02 isilik gibi olmuş olabilir dus aldırin ve bolca hava alsın Bepanthol bize çok iyi gelmişti . Alerjik reaksiyon olmuş ise bilgim yok doktora götürün ✨