luna55 sanırım bizde geçirdik ya test yapılmadı ama 2 gün 38 derece oldu ateşi duş aldırdım ve fitil kullandım cnkü asla şurup içmiyor vitamın verdi doktorumuz toparladık ama ben pert haldeyim hala 1 hafta oldu bebekler cabuk atlatıyor metak etme kuzum eğer emziriyorsan bol bol emzır mutlaka