sevgilisevgi_ Merhabalar benim kızım 1 aylık oldu.Aylik takibini bezmialem Hastanesi’nde yaptırmak istiyorum. Buraya giden var mı? Hangi doktoru seçmeliyim bilemiyorum. Bilgisi olan var mı