denizin__annesii Sybabys ben ikizler burcuyum genelde çok eğlenceli bir olduğum söyleniyor gezmeyi çok severim sosyal biriyimdir Çok çabuk çözümler bulurum sorunlara Hazır cevap biriyim Birazda tartışma iyidir😜