Arkadaşlar merhaba bugün 53 günlük bebeğim var 2 gündür çok ağlıyor acaba doymuyor mu günlük toplam 120 cc mama veriyorum beni de emiyor ama hep ağlıyor biogaia kullanıyorum metsil kullanıyorum ayrıca alttan ve üstten gazını yapıyor 2 güne bir kaka da yapıyor ve kaka rengi normal ama sürekli ağlıyor ve uyumuyor sebebi ne olur ve siz nasıl besliyorsunuz beslediniz bebeklerinizi