Merhabalar, bayramin 1.gunu doğum yaptım.hastanede ilk topuk kanı alındı, ikinci topuk kanı dogumdan 72 saat sonra ASM’lerde yapılması gerekiyor ancak 9 günlük tatil var ve sağlık ocaklarında randevu alıp işlem yaptırmak imkansız.ayni durumda olan var mı? Nasıl bir yol izleyeceğim, bilenlerden yardım lütfen…