Tabaktakalansonkofte
Biz iki hafta oldu atlatali canim benim kizim 7 bucuk aylikti ozaman ve bol bol emzir bol bol su icir doktorumuzun tavsiyesi idi atesi 39.5 gordu doktorumuz cok fazla ilac falan kullanmamizi önermedi korkmamamiz gerektigini bebeklerin cok cabuk atlatip toparladigini soyledi gercektende oyle oldu. Kizimin oksurugu vardi yüz ustu uyuyunca rahat ediyordu öyle alisti artik halen oyle uyuyor😀 burnu genzi tikaliysa bi sure yastik kullanmani tavsiye ederim rahat uyumasi icin. Burnu tikali ise gunde bi kac defa serum fizyoloji iyi is gorur.
Ekleme: bi tatli kasigi teregani bir tatli kasigi pekmezin icinde eriyinceye kadar ocakta beklettim dikkat et pekmez kaynamasin ama bi tatli kasigi sabah bi tatli kasigi aksam uyumadan once veriyordu baya iyi geliyordu