Merhaba canım biz 1 aylık olduğumuzda doktorumuz uyandığında emzir dedi uyusun büyüsün dedi bize bende aynısını yapıyorum 2 aylık olcak bebeğim çok şükür sağlıklıyızda gayet iyi kiloda alıyor bebeğim sizde bence artık uyandığında karnını doyurun ama yinede siz bilirsiniz 😊