Bizde yeni doğduğu zaman çıkmıştı oldukça da yüksekti. Doğduğunun 2.günü yoğun bakıma aldılar bebeğimi. 6 gün kaldı antibiyotik tedavisi aldı çok şükür geçti. Ben taburcu oldum o hastanede kaldı gerçekten çok zordu. Korkmayın antibiyotik ile tedavi ediliyor bebişler hepimizden daha güçlüler. 😍❤️