Oğlum 2 aylık oldu yaklaşık 2 haftadır sağ mememe giderken kıyametleri koparıyor anlıyor hangi memeyi verdiğimi sanırım sütüm çok tazıklı gidiyor sıkınca 2-3 yerinden fışkırıyor ve içemiyor napcam bilmiyorum süt artırıcı çaylar içiyorduk bıraktım 2 haftadır ama hala geçmedi bu gün sol mememde de aynı şeyi yaptı emzik tutmadı biberonda hiç vermedin nasıl aşabilirim bu durumu ne zamana geçer ? Makas yapma banyoada masaj yapma uzanarak emzirme denedim