Benim oğlum 2 kilo 480 Gr doğdu. Birinci ayin sonunda 2 kilo aldı. Şimdi yakında 2. Kontrolü var şuan 2 ay bitti kilosunu o zaman öğrenicem. Omzumdayken kafasını çok güzel kaldirabiliyo ayrıca ayaklarını çok sert basio. Herkez diyo yaşını bulmadan yürür. Kafasını dik tutabiliyo