umay1520 Ben avent in lila renginde ve 2li baykuşlu-çiçek desenlisini aldım.Kızım 2 aylık iken denedim.önce öğürdü attı.bir kaç kez denedim.yarı uykuluyken emme refleksi olduğu için yavaşça dudağına değdire değdire ağzına öyle alıştırdım.minnacık ağızları oluyor büyük geliyor biraz.başında bekleyip sabırla bir kaç verirsen belki alıştırabilirsin.benim sıpa şimdi diş kaşıyıcı olarak kullanıyor.evirip çevirip oyunlar oynuyor emzikle.en güzel susturucu valla çok faydasını gördüm.inşallah alışır bebişin