Bebeğim 1 yaşında tam. 6-7 gundur suren ishalimiz var. Kusma da vardi en basta bu son 3 gündür kusmuyor. Ama 0 iştah. Kaka testi verdik 4 gün önce temiz cikti. Ama o testten sonra ben kakada kırmızı buyuk buyuk lekeler gormeye basladim. Acaba onlar kan mı. Öyle olsa testte cikar miydi. Dizanteri olabilirmiyiz cok salgin varmis