Beyzaylc merhaba geçmiş olsun bende aynı şekilde doğumdan 1 ay sonra bebeğimle birlikte pozitif çıkmıştık ağırda geçirdik hastane yatışımız yapıldı atlattık çok şükür ama 1,5 yol sonra tekrar covid olduk hemde evin içinde kimseyle görüşmeden kimseye gitmeden şuanda ben pozitif eşim negatif oğlum hafif ateşli siz nasıl atlattınız bu süreçte bir sorun yaşadınız mı acaba