2 ay 6 günlük oğluşum var sadece anne sütü ile besleniyor 6 gün önce tartı ebe 5.500du kilosu bizim sorunumuz kaka yapmıyor oğlum çişli bez sayısı 4 geçiyor. 8. Günde oğlum huzursuz ve ıkınma hareketleri yapıyor çoğunlukla emerken Ikiniyor iki sefer acile götürdük lagma yaptılar doktor gazı yok ama dedi gene de gaz ilacı verdi kullan diye onu kullanıyorum. Ağzından zeytinyağı verdim poposuna kulak çubuğu yağ sürüp tetikledim masajlar hareketler herşeyi yaptım ama gene de yok ben kayısı yiyorum şeftali yiyorum tuvelete çıkarak şeyler yiyorum ama bende işe yarıyor ama oğluma geçmiyor 😂 doktora götürmeye karar verdim oğlumu. Başına böyle şey gelen var mı böyle olup da başka bir sorun çıkan filan