Haticerdogan uyanıkken huzursuz mu .ozaman bir derdi vardır. Ya açdır, yada ortamla ilgili bir sıkıntısı vardır gazı vardır. Benim bebeğimde 30 günlük . Hep aynı saatlerde mama veriyorum odasında.Gazını çıkardıktan sonra beşiğine koyup emziği tutmayı öğrettim . Ağzındayken bir elimle destekledim hafif çektim çeksin diye . Alttan emziğe pıt pıt dokunuşlar yaptım derken öyle uyumaya başladı şimdi daha düzenli uykularımız. Şimdilik tabi😅