zeynep321 Merhaba hanımlar Kızım 6 aylık .son bir haftadır uyku düzeni bozuldu aksam uyutuyorm her saat başı uyanıyor bazen 45 dakikaya bir uyanıyor .gündüz de aynı sekilde doğru düzgün uyumuyor sürekli meme istiyor huyu değişti bebeğin .sütüm mu yetmiyor derdi ne anlamadım yardımcı olur musunuz
Derinikolu zeynep321 6 buçuk aylığız, 10 gündür bizde öyleyiz gece uykularında kıpır kıpır huzursuz uyuyor gece uyku süresi azaldı gün içinde hep mız mız çıldırmama az kaldı gerçekten diş sıkıntısımı ne onuda anlamıyorum
Hollymolly Bizde de aynı.. gece boyu memede. Her yerim agrıyor. Üstelik benimki aç da degil gece maması veriyorum cünkü Düzelsin diye dua ediyorum
zeynep321 Merihh Hollymolly Umarım bu süreci kolay atlatırız .doğalı beri hiç bu kadar çok yormamisti beni
zeynep321 Divayorgun evet olabilir aslında geçen hafta sebepsiz 37.7 kadar ateşi çıktı bı gün boyunca sürdü ağzı kizarikti ama şu an hiç biseyi yok diş eti biraz beyzlamis gibi duruyor
zeynep321 Eyllsre5224- Önce hiç böyle değildi gece iki kere kalkardı ama şimdi her saat başı memede . gece çok uykusuz bırakıyor ya 😐
Eda0102 Ay bi biz😬 ama bebeğim hasta oldu ben ona bağlamıştım bebekler hastalanınca huy değiştiriyor diyorlar🤷🏻♀️
zeynep321 Eda0102 Ben biraz gribim bı haftadır bebekte bişey yok gibi öksürük vesair .benden etkileniyor olabilir belkide
zeynep321 Derinikolu aynı bizde öyle hiç kucaktan inmek istemiyor yere koyuyorm ağlıyor sürekli meme de .uyuya kalıyor memeyi cekiyorm sanki korkar gibi uyanıyor ellerini havaya kaldırır gibi yapıyor gece her saat başı kalkıyor .kafam kaldirmiyor artık ya destek alabilecek kimsem de yok canım sıkıldı
Eda0102 zeynep321 olabilir ben de öyleydim hafif üşütmüştüm bebeğim de giderek hasta oldu sonra iyi oluyor derken ateşlenmeler başladı kanında enfeksiyon çıktı benden geçti diye tahmin ediyorum siz de dikkat edin Allah korusun
Elifinannesii_ 6 ay 7 günlüğüz. Bizdede durum aynıydı. 1 aydır mahvoldum sürekli meme de durur. 1 saat zor uyur. Öyle bunalmıştım ki şükür biraz daha düzeldi sabah 6-7 gibi uyurdum hep. Allahtan artık geceleri uyuyor. Buna da şükür
zeynep321 Elifinannesii_ çok skur canm senin adına sevindim .umarım bu süreci çabuk atlatırız bende çok yoruldum sürekli mızmız derdi ne anlayamıyorum diş eti de beyazlamış gibi duruyor