Bilgeeren çok haklısınız bu zamana kadar doktorlar kendiliğinden düzelir dedi onları dinlediğime çok pişmanım 3,4 aylıkken egzersizle düzeliyormuş meğerse hiçbi doktor bundan bahsetmedi umursamadılar bile . Benim kız da inattı yani neler denemedim aynı siz gibi ama olmadı . Yastığı neyle oydunuz pürüzsüz olması çok zor değil mi