Merhaba, 2 tane doğum yaptım ikisi de normal doğumdu. Doktoruma doğumda tüplerimi bağlatmak istiyorum dedim Sezeryan olmadığından bağlayamam dedi. Ameliyatla bağlattırmak istemiyorum. Göbek e yakın delik açarak ameliyat ediyorlar mış galiba. Bilgisi olan var mı? Varsa Antalya da yaşayan, bu işlemi yapan doktor bilgisi olan varmı?