Arkadaşlar lohusalık kanamam 38 gün sürdü 15 gün sonra adet oldum 6 gün adetim sürdü, 1 hafta dolmadan tekrar oldum ve 13gündür kanamam sürüyor 10 günden sonra özür kanı sayılıyor diye biliyorum eşimle birliktelik istiyor ne yapacağımı bilemiyorum ve cezareette doğum kontrol hapı kullanıyorum bu konu hakkında bilgisi olan var mı hap kullandığım için uzun sürüyor ve buda özür olarak sayılıyor mu ibadetlerime ne zaman başlamalıyım