Ndrg-12 Tuvalet eğitimi veren anneler kızım düzenli olmamakla birlikte tuvaleteni söylüyor ve klozete oturmaktan keyif alıyor. Bazen unutuyor bazen söylüyor. Sizce bu sinyalleri almışken bezi komple çıkarmalı mıyım yoksa biraz daha bekleyip alıştırsam mı bilemiyorum
Omom Ndrg-12 ben de aynı şeyi düşünüyorum şuan. 19 aylık. Arada bir çiş diyor. Acaba diyorum lazımlık alıp oturtsam mı hiç denemedim daha. Yoksa erken mi
-annesininprensi- Ndrg-12 bence bu kadar sinyale bırak benimki uzun süre tutmadi cis daha surekli ben goturursem lazimliga yapiyo 17aylık dese bile oyun da yapıyo18de bi bakcam ben de ama kendim hazır mıyım bilmiyorum 😁
alptoyyy Ndrg-12 biraz daha bekleyin bence alıştırmak için sürekli gözünün önünde olsun lazımlık söyleyin sürekli
MySunny Ndrg-12 18 aylık kızım, söylemiyor ama ben ger defasında götürdüğümde tuvalete yapıyor.biraz üstüne düşsem söyler elbette işte araya bayramdı tatildi derken kaynadı gitti.Sadece ben götürürsem yapıyor tuvalete.
Ayazzmomms Omom esımın yıgenı 1.5 yaşında ogrendı eğer söylüyorsa bence deneyın arkadaşımın kızı 3 yaşında biliyor geldıgını ama altına yapıyor bi de çok tatlı diyor boylesı daha kolay 😂 bazende annesine söylüyor çişim geldi annesi dıyor bezıne yap
Ndrg-12 MySunny benimki söylüyor tabi her defasında istikrarlı bir şekilde söylemiyor ama aklına gelince söylüyor götürüyorum yapıyor. Üstüne düşmüyorum düşsem ne olur onu da bilmiyorum 🥹
MySunny Aslında çişte diyebiliyor, ama geldiğinde söylemiyor.bakalım önümüzdeki günlerde üstüne düşeceğim bu konunun. Gün içinde büyük rahatlık oluyor, ne bi bez, ne de bir kaka temizleme sorunu olmuyor.kafalar rahat oluyor.güzel birşey
Ndrg-12 Ayazzmomms var öyle erken öğrenen. Aslında bi bebeğim var 5 aylık o olmasa çoktan öğretmiştim ben tuvaleti. Çünkü o anlamda istekli görünüyor