pasaminannesi06 Hanımlar 3. Aya giriyoruz galiba atak erken başladı iki gümde uyumamak icin direniyor resmen doydugudnan Emin’im fazlasını Bile kusuyor allahım su atak haftası da geçse 19. Haftaya kadar rahatız sizlerde durum nedir Biz bol ağlamalı Gergin Uyumamak icin direnen uykucu şirin
DenizKizi pasaminannesi06 valla ataktan mi bilmiyorum tam duzene girdiğini düşünürken yine coştuk bu aralar uyku sıfır bağır çağır devamli 2 ay 21 günlük olduk bugun. Elimden hic bisey gelmiyo hic bir şekilde memnun mutlu degil kizim
NurR pasaminannesi06 3 ay 2 günlüğüz bugün hiç durmadı kucağımdan bırakamıyorum misafirliğe gittik apar topar geri geldik zar zor uyuttum tüm gün uyumadı birazdan geri uyanır bide kustu aşırı şekilde panik oldum böyle yapmazdı hiç 😔
_Evlat_kokuSu_ pasaminannesi06kzim 20 aylık falim sakız çiğneme yi çok seviyor bnde veriyor um şimdi ye bı sorun yaşamadim çok bıcırbicir konuşmasada derdini anlıyorum
pasaminannesi06 Ayni Benin oğlan canimi okuyor tüm gün sağlıklı olduklarda bu da gececek elbet ama yorgunluk fok fazla 😔😔
aybikreis @pasaminannesi06 bişey merak ediyorum. 12.haftada 3. Ay bitip 4e giriyor olmuyor mu. Bikaç defa daha böyle karşılaştım kafam karıştı. Bizde 2 ay 23 günlüğüz çok huysuz ☺️
Peri Atak haftasındayken bebeğinizin sindirim sistemi ile ilgili bi değişiklik gözlemlediniz mi?bebeğim atak haftasında ve 4 gündür kakasını yapamıyor.Ancak ıkınmıyor da.Normalde her gün sorunsuz bir şekilde yapıyordu.Uygulama, iç organları ve sindirim sistemi gelişiyor diyor.Buna bağlı olarak kaka yapması azalmış olabilir mi sizce?
Retina Peri aynı sorun bizdede var sabah akşam kakasını yapan bebek gitti sürekli gazı olan zor kala yapan bir bebek geldi ekstra bişeyde yapmadık ilaç değişimi vs gibi
pasaminannesi06 Evet günde 4 5 kere kaka yapan oğlum sabah akşam yapıyor azaldı aka git gide azalması da lazim her yediğini kaka yaparsa kg alamaz hani derler ya yediğini çıkartıyor yaramıyor diye yenidoğan icin kaka önemli sonradan kaka sayısı azalması allahım nelere kaidesin ve bizim oğlan in dişi kaşınıyor galiba eller ağızda ve dış kaşıyıcı ile dokunduğun zaman rahatliyor insallah damaklar hazırlıyordur da erkenden. Dış çıkarmaz 😔😔😔
Hazarr Biraz önce bende post açmıştım bizde 3 ay 15 günlüğüz baya zor geçiriyoruz napmam gerektiğini bilmiyorum 🤯 sürekli ağlıyo hep huzursuz gündüz nerdeyse uyumuyo gecede sızıyo resmen ağlamaktan nasıl geçicek bu atak yada geçince huy değişimi olucakmı acaba 👼🏼
Peri [bilinmeyen] Tabiki paylaşıyorum😊 Yaman bu hafta boyunca zihinsel gelişiminde değişen duyular dünyası olarak bilinen ilk sıçramayı yapacaktır. Her şey, bu sıçrama sırasında bebeğinizin metabolizmasının, iç organlarının ve duyularının hızla olgunlaştığını göstermektedir. Bebeğiniz çevresindeki dünyayla çok daha ilgilidir ve 20 ila 30 santimetre mesafenin üzerindeki şeylere bakabilmektedir. Bir ebeveyn olarak bebeğinizin size ve başkalarına karşı aniden daha fazla tepki göstermeye başladığını fark edersiniz. İlginç bir not: Bebeğiniz ağlarken ilk kez - ya da eskiye göre çok daha sık - gözyaşı döker. Bebeğinizin Baş Çevresi Birinci sıçrama sırasında ilk kez bebeğinizin baş çevresinin büyüdüğünü fark edebilirsiniz. Bu büyüme atağını önümüzdeki birkaç ay boyunca çok daha sık fark edeceksiniz. Baş çevresi genellikle kademe kademe değil, ataklar şeklinde büyür. Bebeğiniz değişen duyular dünyasına girerken yeni algılar edindiği için beyni büyüme gösterir. Beyindeki bu büyüme, zihinsel gelişimde gerçekleşen bir ‘sıçrama’ olarak da bilinir. Kısacası sıçramayı fiziksel olarak görebilirsiniz.
pasaminannesi06 Harika haftalar diye program indirdim 13 tl ücretli orda söylüyor ayak haftasını tavsiye ederim ve çok beğendim çok bilgi verilmiş