Bende aynı başladım canım 3 ay kadar hem emdi hem mama ile devam ettik sonra emmeyi tamamen bıraktı. 5 buçuk aylıkken yine doktor tavsiyesi ile yavaştan tadımlara başladım mümkün değil bırakmıyor anne sütü neredeyse 2 yaşına kadar devam edilen bi besin mama ile beslenen bebeğinde aynı şekilde ihtiyacı oluyor sadece ek gıdaya geçince mama alımı azalıyor tek fark o.