sb- yani konunuzu tam anlamadım denize girdikten sonra o bezi hâlâ kullanıyorsanız eğer sızdırma zaten yapar degistrmeniz lazım, eğer külot bez soruyorsanız sleepy ve Prima kullanıyorum gayet güzel onun dışında da denize girerken mayo bezleri tek kullanmayın üzerine bir şey giydirin ben kızıma bikini giydirdim hem görünüm açısından güzel oldu hemde suyu emince denizden çıkana kadar bez aşağıya doğru sarkma yapmadı 🙂