O kadar uzun tutma memede zaten dha midesi küçük onun, bnde inan 40 dk falan tutuyodum emiyo sanıyorum çekmiyodum, şimdi 2ayı bitirdik elektrikli lensinoh aldım memnunum dha erken alsaymılım keşke elle düzgün çıkaramıyodum, bebeği uzun süre emzirmek sanada zarar verir hem yorar hem sütün birikmiyor, yetmiyo sanıyodum 2saatte bir vermen gerek öyle olunca sütünde sağlıklı birikiyo memede, şimdiden kolay gelsin dha yolun başındayız