Edaakd biz de dört aylıkken olmuşuz ama haberimiz yoktu bir gece aniden ateşlendi ertesi gün geniz akıntısı oldu calpol pedifendi sanırım ilacın adı ve burun spreyi onunla atlattık korkmayın bir de arkadaşımdan duydum öksürük ve balgamı olan bebeklerin ayaklarının altına sarımsaklı bir zeytinyağı karışımı sürüp çorap giydirmiş bol bol sarımsak yutun sütünüze geçsin bol bol emzirin bir de kaynamış suya bir iki damla kekik yağı ve elma yağı damlatıp odasına koydum mikropları öldürsün diye bir de sıcak suya koyduğum vicksiiii burnuna yaklaştırdım nefes alışı kolaylaşsın diye kortkmayın onlar daha çabuk atlatıyor Alalh şifa versin