nazlimom_ Sıçrayarak uyanıyor okuyup üflüyorum başında da duasıda var🧡kundaklıyorum yarım kundak sıcaktada cok sıkmak istemiyorum ama sıçrıyor hep kaçıncı ayda geçti sizin?
Ece__ nazlimom_ tam olarak hala bitmedi ama kızım şu an 4.5 aylık, bayağı azaldı artık çok nadir oluyor
Bebegimm1 nazlimom_ tam hatirlamadim ama ben alismasi icin oyle biraktim zamanla kendi kendine gecmisti kundagi biraktiginizda yine sicramalar devam edebilir başa dönebilirsiniz.moro refleksi di galiba yeni doganlar da hep oluyor
BsO nazlimom_ ben sıçramaya başlayınca hemen yarım kundağa başladım 3 aylıktı kendisi kundak istememeye başlamıştı öylelikle bıraktık şükür geçmişti