Aae_08 benim kızım bir buçuk yaşına kadar çok güzel yiyordu günde 3 öğün aralarda meyve yiyordu şimdi 2 yaşına girecek 2 öğün zor yediriyorum İnan ki, mama olmasa aç kalacak bazı günler, sma iyi geceler mamasını veriyorum tok tutuyor en azından, aşırı ısrar edip de yemekten soğutmak istemiyorum