Sekerkizzz Arkadaşlar iki buçuk aylık bebeğim bn grip nedeniyle gittim test yaptılar pozitif cikti 4. Günüm bugün oğlumda ara hapsuruk öksürük var burun tıkanıklığı da oluyo ara ara ama şükür ates olmadi eşim götürse mi acaba hastaneye
Omom Sekerkizzz hastaneye götürse de yapacak bir şey yok. Benimkine benden bulaştı. Doktorla mesajlaştım hep. Ateş düşürücü verdim ateşi çıktıkça o kadar. Çok ciddi etkiler solunum güçlüğü gibi olmadıkça götürmenize gerek yok
Dunyamsensn2008 Sekerkizzz Ben 1 haftadır ağır hastalandım normal soğuk algınlığı sandım 3 yaşındaki oğlumda benim gibi oldu daha sonra bir buçuk aylık bebeğimin ateşi çıktı hiç düşmedi şuan hastahanede yatıyor 😔
Denizanasi92 Sekerkizzz bol bol emzirin C vitamini alın meyve yiyin sizin antikorlar ona da geçecek emzirmeyle bişey olmaz insallah ben de covid olmuştum illa ki geçmişti bebeğime daha küçüktü bişey olmadı çok şükür geçmiş olsun 🌸